Semalam Hari Jadi Aku ?
Thursday 2 February 2012 | 18:02 | 0 weird people
fotos
Hye awak. Sayang awak !

Tarikh semalam 2/2/1999 maksudnya ulang tahun perkahwinan aku , eh bukan. Ulang tahun hari jadi aku yang ke 13. Ye ke ? Tak tahu lah pula semalam hari jadi aku. Har jadi diri dok ingat . Err=' 

Muahahahaha.. Dari semalam dah aku nak update post tentang ini, tapi keadaan tak mengizinkan. Nape mu ngarut Qilla ? Bukan keadaan tak mengizinkan, cuma semalam ramai orang wish dalam facebook. Ye lah 100 lebih orang wish, tak larat tangan nak ucap thanks sorang-sorang . 

Walaupun tak ada seorang yang bagi hadiah kat aku tapi diorang dah wish, dah cukup baik dah. Aku happy sangat semalam. Insyallah qilla akan sambut birthday qilla ni. Bye ;)


Hey comel & handsome. Welcome to my blog. Kbye (:
CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Assalamualaikum. I'm Qilla, 13 years old, stay Terengganu. Taken by someone and I love him so muchh ♥ nothing to say so Bye !
I do not have Chatbox. Sorry :(