3 Hari aku bersekolah .
Thursday 5 January 2012 | 06:58 | 0 weird people
19andPrettyinPink
Assalamualaikum .

Nampaknye kita bertemu lagi ye . Hari ini hari khamis esok cuti so aku boleh main laptop. Bangga beto ! Cukup sampai sini saja aku merepet. Korang sihat? yang sihat tuh Alhamdulilah , yang tak sihat pulak banyak lah berehat ye .

Camne korang sekolah? Okey ke tak Okey? Aku okey je , happy juga lah sekolah kat situ . Korang tahu tak lagi aku sekolah kat mana ? Haaaaa meh sini aku nak bagi tahu . Aku sekolah kt SMA KHAIRIAH . Tahu tak kat mane? kat bando nung . Cakap ganu lah pulak aku ni . Sekarang aku nak story telling sikit kat korang . Story dia pasal 3 Hari aku bersekolah .

Hari kedua aku pergi sekolah dalam pukul 8:30 macam tuh lah , at least aku ni budak baru so ikut suka hati nak mari pukul berapa pun . Pandai-pandai je aku buat undang-undang . Ahhh lantak lah . Aku tahu dah sekolah tu pakai kain hijau and berjibat labuh but aku tak sempat nak beli semua tu so aku pakai je lah baju uniform sekolah yang biasa , yang kain biru .

Lepas mak aku daftar kat aku ade sorang ustazah tuh dia suruh aku masuk dalam ikut murid form one tuh orientasi but aku tak nak pergi sebab aku malu . Yeahhh ! memang amat memalukan , ye lah aku sekor je pakai uniform sekolah yang berlainan . Habis semua murid kat situ tengok pelik kat aku , macam aku ni hantu . Tapi aku buat muka selamba comel aku ni jee #Perasan .

Tapi hari seterusnye dah menjadi seperti biasa dah , sebab aku dah tukar baju uniform aku and tiada sesiapa nak tengok aku macam hantu dan aku tak payah buat muka selamba comel aku lagi #Perasan .

Blog ni dah bertukar tema kan? lawa tak? hehe ! akibat kebosanan menjadi lah sebuah hasil . Nahhh ini hasilnye tengok blog ini. Setakat sini je lah yee , kalu aku ade mase lagi aku update post lagi. Assalamualaikum .







Hey comel & handsome. Welcome to my blog. Kbye (:
CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Assalamualaikum. I'm Qilla, 13 years old, stay Terengganu. Taken by someone and I love him so muchh ♥ nothing to say so Bye !
I do not have Chatbox. Sorry :(