Form 1 ? Oh tidak !
Friday 23 December 2011 | 23:40 | 4 weird people
Wall Photos
Assalamualaikum .
Form 1 ? So ? Ahh tak sangka aku akan umur 13 tahun , tak silap aku aku masih kebudak-budakan dan masih kecil untuk masuk form 1 nanti . Kalu boleh aku tak nak jadi budak 13 tahun , kalu boleh aku nak jadi budak tadika kemas. Hehe. Kau tahu kenapa ? Sebab form 1 nanti aku masuk asrama dan blog ni takde orang nak jaga . Aku rase budak-budak yang besrama selalunye balik hari khamis dan bercuti hingga hari sabtu . Kejap ngat , tak seronok lah .

Mak aku cakap nanti form 1 aku kene study hard sikit . OMG ! Jadi  kadang-kadang je lah aku buka blog and update post tak selalu . Errrr , nak wak camne dah takdir . Kesian sungguh blog aku ini , nak suruh adik aku jaga bukan boleh harap pun . Sekarang aku tengah tunggu pengesahan sekolah Agama Mahmudiah . Agama ? Oh tidak ! Mak aku paksa sekolah kat situ , biar lah mak aku nak suruh anaknye menjadi seorang anak solehah dan berpakain tutup aurat . Tak sanggup aku , dah lah ramai orang kata aku ni tomboy lepas tuh mak aku suruh sekolah agama pulak . Tak saboh langsung ngan aku .

Baju sekolah aku belum beli lagi , nak dekat sekolah dah . Ni gara-gara tunggu pengesahan sekolah tu lah . Lambat betul . Benci aku ! Sabo-sabo , nasib baik aku tahan nafsu aku ni kalu tak mengamuk aku duk dalam bilik ini . Takpe lah nak pergi turun bawah dulu .

First time aku update post gune bahasa kasar , Aku / Kau .


Hey comel & handsome. Welcome to my blog. Kbye (:
CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Assalamualaikum. I'm Qilla, 13 years old, stay Terengganu. Taken by someone and I love him so muchh ♥ nothing to say so Bye !
I do not have Chatbox. Sorry :(